Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 155x235 mm |
EAN: | 9788323336204 |
ISBN: | 978-83-233-3620-4 |
Data: | 2014-01-16 |
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu w tym szczególnie Web 2.0 w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej informacyjnej promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
Książka "Web 2.0 w działalności usługowej instytucji książki" - Magdalena Wójcik - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2013 r.