pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Web 2.0. Przewodnik po strategiach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 286 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788324619238
ISBN: 978-83-246-1923-8
Data: 2009-06-24
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie - udostępniając usługi za darmo - możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2009 r.