Web 2.0. Przewodnik po strategiach
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 286 s. |
Wymiar: | 140x205 mm |
EAN: | 9788324619238 |
ISBN: | 978-83-246-1923-8 |
Data: | 2009-06-24 |
Opis książki:
Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie - udostępniając usługi za darmo - możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.
Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 286 stron i została wydana w 2009 r.