pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach. Model. Uwarunkowania. Implikacje

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301182601
ISBN: 978-83-0118-260-1
Data: 2024-02-07
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja została poświęcona niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, złożonej problematyce wdrażania strategii.

Co prawda z zarządzania strategicznego istnieje wiele opracowań różnych ośrodków naukowych w Polsce, nie mniej recenzowana publikacja wskazuje na nowe wątki i mniej wypełnione pola badawcze w kontekście badań środowiska i własnych autorów odnośnie wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Analizując literaturę przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych można zauważyć, iż niejednokrotnie przedsiębiorstwa formułują strategie, jednakże brak im umiejętności i konsekwencji w ich wdrażaniu. Uzasadnia to potrzebę identyfikacji barier oraz wskazanie narzędzi i metod ułatwiających implementację strategii w przedsiębiorstwie.

Dlatego też, wybór problematyki, która jest przedmiotem rozważań Autorów w recenzowanej publikacji, uważam ze wszech miar za uzasadniony, a zarazem potrzebny merytorycznie.

Z recenzji prof. nadzw dr hab. Krystyny Poznańskiej

Książka "Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach. Model. Uwarunkowania. Implikacje" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2015 r.