Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach. Model. Uwarunkowania. Implikacje
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301182601 |
ISBN: | 978-83-0118-260-1 |
Data: | 2024-02-07 |
Opis książki:
Publikacja została poświęcona niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, złożonej problematyce wdrażania strategii.
Co prawda z zarządzania strategicznego istnieje wiele opracowań różnych ośrodków naukowych w Polsce, nie mniej recenzowana publikacja wskazuje na nowe wątki i mniej wypełnione pola badawcze w kontekście badań środowiska i własnych autorów odnośnie wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Analizując literaturę przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych można zauważyć, iż niejednokrotnie przedsiębiorstwa formułują strategie, jednakże brak im umiejętności i konsekwencji w ich wdrażaniu. Uzasadnia to potrzebę identyfikacji barier oraz wskazanie narzędzi i metod ułatwiających implementację strategii w przedsiębiorstwie.
Dlatego też, wybór problematyki, która jest przedmiotem rozważań Autorów w recenzowanej publikacji, uważam ze wszech miar za uzasadniony, a zarazem potrzebny merytorycznie.
Z recenzji prof. nadzw dr hab. Krystyny Poznańskiej
Książka "Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach. Model. Uwarunkowania. Implikacje" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2015 r.