Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 314 s. |
EAN: | 9788379722495 |
ISBN: | 978-83-7972-249-5 |
Data: | 2019-06-26 |
Opis książki:
Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości, które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że powinno to pomóc przedsiębiorstwom,
szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej.
Ze wstępu
Katalog wartości kobiecych w biznesie, będący przedmiotem monografii, można z pewnością uznać za istotny wkład do dorobku nauk ekonomicznych (dyscypliny zarządzanie), ale także do dyskusji z pracodawcami nad korzyściami z różnorodności. Książka ma zatem zarówno walor teoretyczny, jak i praktyczny.
dr hab. Ewa Lisowska prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Książka "Wartości kobiece w biznesie" - Monika Różycka - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2019 r.