pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw

Autor książki:

Beata Stępień

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788320823479
ISBN: 978-83-2082-347-9
Data: 2019-05-10
57.31 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: 
jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? 
jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? 
jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza?
Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dó uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dó luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.

Książka "Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw" - Beata Stępień - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2019 r. Cena 57.31 zł. Zapraszamy na zakupy!