Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
Beata Stępień
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 204 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320823479 |
ISBN: | 978-83-2082-347-9 |
Data: | 2019-05-10 |
Opis książki:
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to:
jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości?
jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego?
jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza?
Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dó uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dó luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.
Książka "Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw" - Beata Stępień - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2019 r. Cena 57.31 zł. Zapraszamy na zakupy!