Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | IMP |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 175x225 mm |
EAN: | 9788392843504 |
ISBN: | 978-83-9284-350-4 |
Data: | 2009-10-27 |
Opis książki:
Nie ma drugiej takiej książki na światowym rynku wydawniczym. Nie ma też drugiego takiego autorytetu, jak Wally Olins. O nikim innym nie da się powiedzieć, że jest ojcem nowoczesnego brandingu i największym jego praktykiem. Marki zdominowały już praktycznie wszystkie pola ludzkiej działalności, a branding stał się umiejętnością niezbędną do odnoszenia sukcesów. Prawdziwa marka to przede wszystkim magnetyczna tożsamość, która na rynku owocuje atrakcyjną osobowością, a w ślad za nią wybitną reputacją i wizerunkiem. Zwykle, przy stosownej dozie szczęścia, dochodzi się do tego latami. Inteligentny branding może sprawić, że proces ten trwa krócej.
I o tym jest ta książka - zwięzły, ale bardzo praktyczny i kompletny podręcznik profesjonalnego i skutecznego brandingu z polotem. Wyjaśnia, co to jest branding, jak działa, jak go wprowadzać i jak dzięki niemu zarabiać, budując przy okazji swoje rynkowe szlachectwo.
Książka uraduje tych, którzy się cenią, mają aspiracje, szukają sensu swoich wysiłków i wierzą w siebie: przedsiębiorców, menedżerów, studentów, twórców, prezydentów i burmistrzów miast, starostów i wójtów, działaczy i pasjonatów, ludzi kreatywnych. Wszystkich, którzy pracują dla jakiejś marki lub marzą o marce firmy, organizacji, miasta, gminy, projektu czy przedsięwzięcia. Książka jest dla ludzi, którzy chcą być w swoich dziedzinach prawdziwymi aktorami, a nie statystami, i stawiają na przyszłość wykuwaną na międzynarodowym rynku w konfrontacji z prawdziwą konkurencją.
Książka "Wally Olins. Podręcznik brandingu" - Wally Olins - oprawa twarda - Wydawnictwo IMP. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2009 r.