Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 296 s. |
Wymiar: | 160x220 mm |
EAN: | 9788377802991 |
ISBN: | 978-83-7780-299-1 |
Data: | 2012-07-16 |
31.28
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego
Książka "Walka na spoty po polsku" - Wojciech Peszyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2012 r. Cena 31.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.