pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Walka na spoty po polsku

Autor książki:

Wojciech Peszyński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 160x220 mm
EAN: 9788377802991
ISBN: 978-83-7780-299-1
Data: 2012-07-16
31.28 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.

Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego

Książka "Walka na spoty po polsku" - Wojciech Peszyński - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2012 r. Cena 31.28 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.