pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

W sieci mediów społecznościowych. Teorie i metody badań

Autor książki:

Aleksandra Powierska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788323354321
ISBN: 978-83-2335-432-1
Data: 2024-12-06
50.17 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Jak badać użytkowników Facebooka? Jakie wyzwania stoją przed osobami analizującymi Tik Toka? Czy potrzebujemy nowych teorii wyjaśniających świat mediów społecznościowych w dobie algorytmizacji i platformizacji kultury? Autorka odpowiada na powyższe pytania, opisując aktualne nurty analityczne, wyniki autorskich badań oraz przywołując prace innych badaczy i badaczek serwisów społecznościowych. Omówione w książce teorie i metody pozwolą czytelnikom lepiej zrozumieć specyfikę terenu badawczego, jakim są współczesne media społecznościowe, w których obok użytkowników ludzkich coraz większą rolę odgrywają aktorzy nie-ludzcy.

Monografia może zainteresować komercyjne podmioty zajmujące się badaniami i monitorowaniem platform społecznościowych, a także pracowników działów PR firm i instytucji oraz media plannerów. Pozwala bowiem zdać sobie sprawę ze specyfiki mediów społecznościowych, różnorodnych dynamik związanych z ich użytkowaniem oraz unikalności dyskursów i porządków władzy kształtujących się w ich obrębie. Autorka z niezwykłym wyczuciem przekłada wszystkie te uwarunkowania na etapy projektowania badań, co sprawia, że czytelnik zostaje wyposażony w bogatą wiedzę na temat tego, co, jak i gdzie badać w ramach owych platform. Z recenzji dr. hab. Jana Stasieńko, prof. UDDSW
Aleksandra Powierska - kulturoznawczyni i medioznawczyni, adiunktka w Instytucie Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Praktyczka i teoretyczka. Autorka Podcastu Netnograficznego. Interesuje się nowymi mediami, a w szczególności serwisami społecznościowymi i komunikacyjną rolą obrazów publikowanych w internecie.

Książka "W sieci mediów społecznościowych. Teorie i metody badań" - Aleksandra Powierska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2024 r. Cena 50.17 zł. Zapraszamy na zakupy!