Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 394 s. |
Wymiar: | 150x220 mm |
EAN: | 9788377802809 |
ISBN: | 978-83-7780-280-9 |
Data: | 2012-07-27 |
33.52
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana ?w lustrze mediów? jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty
Książka "W lustrze mediów" - Marek Sokołowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 394 stron i została wydana w 2012 r. Cena 33.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.