Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Semper |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375070576 |
ISBN: | 978-83-7507-057-6 |
Data: | 2009-02-12 |
Opis książki:
Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi autorów poszczególnych artykułów znajdują się m.in. stosowane przez konsultantów i klientów środki językowe alty mowy strategie komunikacyjne - oraz ich skuteczność. Tom jest kolejnym ogniwem serii poświęconej współczesnej komunikacji medialnej wydawanej przez zespół Pracowni Języka Elektronicznych Środków Przekazu na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "W czym mogę pomóc?" - Krzysztof Kaszewski, Grzegorz Ptaszek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Semper. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2013 r. Cena 24.38 zł. Zapraszamy na zakupy!