pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

W czym mogę pomóc?

Autor książki:

Krzysztof Kaszewski, Grzegorz Ptaszek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Semper
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375070576
ISBN: 978-83-7507-057-6
Data: 2009-02-12
24.38 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi autorów poszczególnych artykułów znajdują się m.in. stosowane przez konsultantów i klientów środki językowe alty mowy strategie komunikacyjne - oraz ich skuteczność. Tom jest kolejnym ogniwem serii poświęconej współczesnej komunikacji medialnej wydawanej przez zespół Pracowni Języka Elektronicznych Środków Przekazu na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka "W czym mogę pomóc?" - Krzysztof Kaszewski, Grzegorz Ptaszek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Semper. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2013 r. Cena 24.38 zł. Zapraszamy na zakupy!