Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce
Olga Białek-Szwed
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 422 s. |
Wymiar: | 150x225 mm |
EAN: | 9788377805114 |
ISBN: | 978-83-7780-511-4 |
Data: | 2014-11-28 |
Opis książki:
Książka zatytułowana Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach . Zjawisko to w istotny sposób ?organizuje? sposób postrzegania rzeczywistości przez media; determinuje jakość materiałów dziennikarskich.
Niniejsza publikacja dokonuje analizy interdyscyplinarnej zjawiska voyeuryzmu medialnego, w aspekcie prawno-etycznym, kulturowym, socjologicznym, historycznym itp. Autorka książki poszczególne przypadki omawia na wybranych przykładach.
Pozycja Yoyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce może okazać się przydatna przede wszystkim medioznawcom i kulturoznawcom, ale też socjologom, czy psychologom, także z uwagi na wartość dokumentacyjną. Liczne przykłady potwierdzone przypisami, jak też załączonymi fotografiami, zeskanowanymi kolumnami prasowymi stanowią swoistą wizualizację problemu voyeuryzmu prasowego, a jednocześnie stają się cennym źródłem dla medioznawczych poszukiwań komparatystycznych.
Książka "Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce" - Olga Białek-Szwed - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 422 stron i została wydana w 2013 r. Cena 39.40 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.