Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 151 s. |
Wymiar: | 144x205 mm |
EAN: | 9788372516664 |
ISBN: | 83-7251-666-9 |
Data: | 2008-11-24 |
Opis książki:
Dla podatku VAT reklama jest szczególnym rodzajem czynności, która wynika stąd, iż obecnie każdy podmiot gospodarczy nie może się bez niej obejść. Musi się zatem zmierzyć z problemami podatkowymi stąd wynikającymi. W dobie ogromnej konkurencji niejeden podmiot gospodarczy, aby sprzedać wytworzone przez siebie towary lub usługi, albo by odsprzedać kupione w tym celu towary i usługi, musi w celach reklamy zużywać i przekazywać towary (prezenty, upominki, souveniry lub inne gadżety reklamowe, a także przekazywać towary do degustacji itp.), rozdawać ulotki i katalogi, pakować towary w pudełka i torby foliowe z logo firmy itp. Musi także organizować różnego typu promocje, np. sprzedaż „za złotówkę" lub sprzedaż jednego towaru łączoną z darowizną drugiego towaru. Częstą obecnie sytuacją jest także zlecanie wykonania usług w zakresie reklamy i marketingu profesjonalnym podmiotom (np. agencjom reklamowym). Reklamą jest także sponsoring, choć organy statystyczne czynności wykonanych na rzecz sponsorowanego nie uznają za usługę. Wszystko to rodzi problemy z podatkiem VAT należnym i naliczonym. Tym wszystkim problemom poświęciliśmy niniejsze opracowanie. Rodzajów reklamy jest niezmiernie dużo, żeby nie powiedzieć nieskończenie dużo. Wiele z nich zostało w niniejszym opracowaniu zaprezentowane. Zatem życzymy udanej lektury.
Książka "VAT od reklamy 2006" - Elżbieta Rogala - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 151 stron i została wydana w 2006 r.