pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Autor książki:

Robert Heath

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 301 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788374894982
ISBN: 978-83-7489-498-2
Data: 2013-10-11
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

Książka "Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy" - Robert Heath - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 301 stron i została wydana w 2013 r.