Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 301 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788374894982 |
ISBN: | 978-83-7489-498-2 |
Data: | 2013-10-11 |
Opis książki:
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Książka "Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy" - Robert Heath - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 301 stron i została wydana w 2013 r.