Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet
Rafał Drewniak, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Iwona Posadzińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 158 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381020022 |
ISBN: | 978-83-8102-002-2 |
Data: | 2017-11-30 |
Opis książki:
Książka "Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw - Przywództwo, marketing, budżet" - stanowi zbiór zagadnień dotyczących funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dokonując analizy problemów tego sektora oraz dostrzegając perspektywy jego rozwoju, należy stwierdzić, że stwarza on znaczącą szansę na zwiększenie zatrudnienia, poprawienie dynamiki eksportu, a przede wszystkim na skuteczne konkurowanie polskiej gospodarki na rynku europejskim.
W publikacji szczegółowej analizie poddano:
- determinanty funkcjonowania sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
- rolę przywództwa i umiejętność budowania zaangażowania pracowników,
- specyfikę działalności marketingowej i budowania wartości marki w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw,
- kompetencje z zakresu finansowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw z wybranych projektów Unii Europejskiej.
Książka "Uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Przywództwo, marketing, budżet" - Rafał Drewniak, Agnieszka Goździewska-Nowicka, Iwona Posadzińska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 158 stron i została wydana w 2017 r.