Tytuł książki:
Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce
Autor książki:
Anna Nowak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 356 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788377845110 |
ISBN: | 978-83-7784-511-0 |
Data: | 2014-06-30 |
32.44
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 7 dni
×
Opis książki:
Celem pracy jest ustalenie zakresu i formy wpływu mediów na politykę. W szczególności przedmiotem badań były media informacyjne i polityki publiczne. Główne założenie pracy jest oparte na koncepcji mediatyzacji polityki i koncentruje się na postępie tego procesu w Polsce.
Książka "Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce" - Anna Nowak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2014 r. Cena 32.44 zł. Zapraszamy na zakupy!