pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja

Autor książki:

Michał Rudnicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 202 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788381987516
ISBN: 978-83-8198-751-6
Data: 2020-10-19
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.

Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana analiza pozwoliła na określenie produktu turystycznego najczęściej wystawianego przez te obiekty na stronach serwisu oraz ukazanie zmian, jakie dokonały się w strukturze samej usługi hotelarskiej w okresie prowadzonych obserwacji. Przedstawione rozważania wzbogacono interesującymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu stosowanych narzędzi e-dystrybucji.

Praca ta adresowana jest do czytelników zainteresowanych funkcjonowaniem branży obiektów świadczących usługi hotelarskie, przede wszystkim do środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką technologii informacyjnych i komunikacyjnych oraz ich wpływem na współczesne możliwości e-dystrybucji usług hotelarskich. Będzie wartościowym źródłem wiedzy także dla pracowników branży turystycznej w tym zwłaszcza menedżerów odpowiedzialnych za promocję i sprzedaż usług hotelarskich w swoim obiekcie
Wysoko należy ocenić wartość merytoryczną recenzowanej monografii, która poza warstwą teoretyczną prezentuje również wyniki badań pokazujących rolę i miejsce serwisów zakupów grupowych, ze szczególnym uwzględnieniem Groupona, na polskim rynku hotelarskim. Na wyróżnienie zasługuje zakres prezentowanych w monografii analiz, który jest szeroki i obejmuje wiele istotnych kwestii mających kluczowe znaczenie dla podejmowania decyzji o wyborze efektywnych instrumentów e-dystrybucji przez obiekty świadczące usługi hotelarskie.

Dr hab. inż. Ewa Wszendybył-Skulska, prof. UJ

Książka "Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja" - Michał Rudnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2020 r.