Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 144 s. |
Wymiar: | 158x258 mm |
EAN: | 9788324624140 |
ISBN: | 978-83-246-2414-0 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Wygodny jak... Twoja strona!- Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
- Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
- Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
- Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie
W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...
Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem. Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
Sztuka użytkowa w Internecie:- Co daje dobre usability?
- Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
- Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
- Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
- Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
- Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
- Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
- Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?
Książka "Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?" - Tomasz Karwatka - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2009 r.