Tytuł książki:
Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania
Autor książki:
Bogdan Piasecki
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 140 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788375257410 |
ISBN: | 978-83-7525-741-0 |
Data: | 2013-02-13 |
Cena wydawcy: 27.30 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno- -gospodarcze. Polityka przeciwdziałania (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.Książka "Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania" - Bogdan Piasecki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 140 stron i została wydana w 2012 r.