Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier
Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 456 s. |
Wymiar: | 159x232 mm |
EAN: | 9788328330849 |
ISBN: | 978-83-2833-084-9 |
Data: | 2017-03-23 |
Opis książki:
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw - nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi.
Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych.
W tej książce między innymi:
- organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4
- pisanie gier planszowych
- tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów
- korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint
- tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika
- optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia
Unreal Engine - świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!
Książka "Unreal Engine w 24 godziny. Nauka tworzenia gier" - Aram Cookson, Ryan DowlingSoka, Clinton Crumpler - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 456 stron i została wydana w 2017 r.