pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Unity. Przewodnik projektanta gier

Autor książki:

Mike Geig

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 416 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788328300170
ISBN: 978-83-2830-017-0
Data: 2015-02-24
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

24 h do własnej gry!
Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!
Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!
Dzięki tej książce: poznasz środowisko Unity zbudujesz środowisko gry wykorzystasz skrypty oświetlisz scenę i użyjesz kamer stworzysz swoją pierwszą grę Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry!

Książka "Unity. Przewodnik projektanta gier" - Mike Geig - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 416 stron i została wydana w 2015 r.