Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788328392373 |
ISBN: | 978-83-283-9237-3 |
Data: | 2022-10-26 |
Opis książki:
Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych. Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu - właśnie tak nauczysz się Unity!
Książka "Unity i C#. Podstawy programowania gier" - Ewa Ross, Jacek Ross - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2022 r.