pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Unity i C#. Podstawy programowania gier

Autor książki:

Ewa Ross, Jacek Ross

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 158x235 mm
EAN: 9788328392373
ISBN: 978-83-283-9237-3
Data: 2022-10-26
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych. Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu - właśnie tak nauczysz się Unity!

Książka "Unity i C#. Podstawy programowania gier" - Ewa Ross, Jacek Ross - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2022 r.