pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier

Autor książki:

Alan Thorn

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788328302693
ISBN: 978-83-2830-269-3
Data: 2015-04-10
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)
Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności! Z tego duetu gromadnie korzystają małe studia opracowujące gry - studia z małym budżetem, ale ze świetnymi pomysłami!
Jeżeli Twoim marzeniem jest wejście na rynek gier komputerowych, lecz nie dysponujesz budżetem, który pozwoliłby Ci zagrozić gigantom elektronicznej rozrywki, to Unity w połączeniu z Blenderem jest Twoją szansą na sukces. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jak zorganizować proces tworzenia gry w dziesięciu etapach. Z kolejnych rozdziałów nauczysz się, jak przenosić modele z Blendera do Unity, tworzyć tekstury i teren oraz animować obiekty. Na sam koniec dowiesz się, w jaki sposób oświetlać przedmioty i przechowywać stan gry. Znajdziesz tu też opisy różnych narzędzi, które mogą Ci pomóc w codziennej pracy. Ta książka to obowiązkowa lektura dla wszystkich marzycieli, którzy chcą tworzyć gry komputerowe. Dzięki niej marzenia staną się rzeczywistością!
Sięgnij po tę książkę i: zintegruj Unity z Blenderem stwórz zaawansowany teren wykonaj atrakcyjne modele stwórz animację zbuduj grę komputerową w 10 sprawdzonych etapach Zaprezentuj światu swoją wizję elektronicznej rozrywki!

Książka "Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier" - Alan Thorn - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2015 r.