Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 1995 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 338 s. |
Wymiar: | 210x180 mm |
EAN: | 9788372775801 |
ISBN: | 978-83-7277-580-1 |
Data: | 2021-05-14 |
Opis książki:
Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera, negocjatora, pracownika zespołu, jak i dla osób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności w komunikowaniu się między ludźmi są równie istotne w świecie systemów informatycznych, jak i umiejętności techniczne i doświadczenie w biznesie.
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji, Tony Warner, ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowały obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu, podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
Książka "Umiejętności w komunikowaniu się" - Tony Warner - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 338 stron i została wydana w 1995 r. Cena 62.26 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.