Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 330 s. |
Wymiar: | 185x225 mm |
EAN: | 9788387197902 |
ISBN: | 83-87197-90-4 |
Data: | 2014-03-10 |
Opis książki:
Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera negocjatora pracownika zespołu jak i dla osób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności w komunikowaniu się między ludźmi są równie istotne w świecie systemów informatycznych jak i umiejętności techniczne i doświadczenie w biznesie. Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji Tony Warner ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach szczególnie na etapie ich rozpoczynania formułowania argumentów umiejętności niezbędne w procesie negocjacji a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia które satysfakcjonowały obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością prowadzenia dyskusji poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
Książka "Umiejętności w komunikowaniu się. Na przykładzie firmy" - Tony Warner - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 330 stron i została wydana w 1999 r.