pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Umiejętności w komunikowaniu się. Na przykładzie firmy

Autor książki:

Tony Warner

Dane szczegółowe:
Wydawca: Astrum
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 330 s.
Wymiar: 185x225 mm
EAN: 9788387197902
ISBN: 83-87197-90-4
Data: 2014-03-10
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera negocjatora pracownika zespołu jak i dla osób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności w komunikowaniu się między ludźmi są równie istotne w świecie systemów informatycznych jak i umiejętności techniczne i doświadczenie w biznesie. Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji Tony Warner ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach szczególnie na etapie ich rozpoczynania formułowania argumentów umiejętności niezbędne w procesie negocjacji a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia które satysfakcjonowały obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością prowadzenia dyskusji poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.

Książka "Umiejętności w komunikowaniu się. Na przykładzie firmy" - Tony Warner - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 330 stron i została wydana w 1999 r.