Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie
Dariusz Doliński, Bogusława Błoch
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ZNAK |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 198 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788324007301 |
ISBN: | 978-83-2400-730-1 |
Data: | 2006-10-05 |
Opis książki:
Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.
Kolejny tom z serii rozmów z mistrzami polskiej psychologii. Po książkach W poszukiwaniu złotego środka. Rozmowy o rozwoju człowieka oraz Człowiek – umysł – maszyna. Rozmowy o twórczości i inteligencji miłośnicy psychologii mają szansę poznać następną jej dziedzinę – psychologię społeczną.
Książka "Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie" - Dariusz Doliński, Bogusława Błoch - oprawa miękka - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2006 r.