Uczestnictwo w wyborach i kampaniach wyborczych po 1989 roku
Janina Fras
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322930670 |
ISBN: | 978-83-229-3067-0 |
Data: | 2010-01-21 |
Opis książki:
Książka Uczestnictwo w wyborach i kampaniach wyborczych jest owocem konferencji, która odbyła się 27 czerwca 2008 r. we Wrocławiu. Głównym przedmiotem rozważań był udział w wyborach i wpływ na ich wynik szeroko pojętych aktorów sceny politycznej: obywateli, organizacji poząrzadowych, dziennikarzy i mediów, polityków i ich sztabów wyborczych. Dzisiaj mają oni do dyspozycji mnogość środków i kodów komunikacji: od tradycyjnych (wiece i ulotki) po najnowsze (SMS-y, czaty, serwisy społecznościowe, blogi, gadżety wyborcze). Książka stanowi próbę odpowiedzi na pytanie, jaki wpływ wywierają te środki na decyzje wyborcze obywateli. Porusza ona także problem kampanii wyborczych, które dziś są wydarzeniami medialnymi, zapełniającymi ramówkę i przynoszącymi dochody. To w dużej części widowiskowa walka na spoty reklamowe, udział polityków w programach typu talk-show czy debaty politycznych adwersarzy.
Książka "Uczestnictwo w wyborach i kampaniach wyborczych po 1989 roku" - Janina Fras (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2010 r.