Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788324234028 |
ISBN: | 978-83-2423-402-8 |
Data: | 2018-05-24 |
Opis książki:
W sumie więc można uznać, że los tygodników opinii uzależniony jest od umiejętności szybkiego i wprawnego odczytywania sygnałów płynących z systemu medialnego i systemu społeczno-politycznego. Ich ekonomiczna kondycja wyprzedzająco informuje o koniunkturze rynku medialnego, ale prawidłowe jej zdiagnozowanie zakłócane jest przez normatywne lub ekonomiczne oddziaływanie władz państwowych na rynek medialny.
Treściowa zawartość tygodników opinii sygnalizuje zjawiska społeczne. Toczące się na ich łamach kampanie publicystyczne zazwyczaj wynikają z realnych problemów społecznych. Zatrudnieni w nich dziennikarze stanowią elitę swego zawodu. Mają także istotny wpływ na praktyczne uczenie dziennikarstwa. Stanowią wzór, do którego dążą lub z którym porównują się adepci tego zawodu.
Redakcje tygodników opinii zaczęły dywersyfikować swój produkt. Jego papierowa wersja z biegiem czasu traci na znaczeniu zastępowana zróżnicowanymi cenowo pakietami dostępu do baz danych (artykułów, analiz itp.) wytworzonych przez poszczególne redakcje.
Z Zakończenia
Książka "Tygodniki opinii w zmieniającej się rzeczywistości" - Tomasz Mielczarek - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2018 r. Cena 27.01 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.