pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ty w social mediach

Autor książki:

Marcin Żukowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: OnePress / Helion
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 208x140 mm
EAN: 9788328904927
ISBN: 978-83-2890-492-7
Data: 2024-03-28
38.81 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło.

Książka "Ty w social mediach" - Marcin Żukowski - oprawa miękka - Wydawnictwo OnePress / Helion. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2024 r. Cena 38.81 zł. Zapraszamy na zakupy!