Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | OnePress / Helion |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 208x140 mm |
EAN: | 9788328904927 |
ISBN: | 978-83-2890-492-7 |
Data: | 2024-03-28 |
Opis książki:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło.
Książka "Ty w social mediach" - Marcin Żukowski - oprawa miękka - Wydawnictwo OnePress / Helion. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2024 r. Cena 38.81 zł. Zapraszamy na zakupy!