Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript
Mario Andres Pagella
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 136 s. |
Wymiar: | 168x237 mm |
EAN: | 9788324638888 |
ISBN: | 978-83-2463-888-8 |
Data: | 2012-03-12 |
Opis książki:
Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!
Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i Java Scriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!
Przygotuj grę, która będzie:
- oparta na nowoczesnych technologiach
- zintegrowana z serwisem Facebook
- dostępna dla setek graczy
- zaopatrzona w grafikę 3D
- popularna
Książka "Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript" - Mario Andres Pagella - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2012 r.