pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript

Autor książki:

Mario Andres Pagella

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 168x237 mm
EAN: 9788324638888
ISBN: 978-83-2463-888-8
Data: 2012-03-12
Cena wydawcy: 32.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!

Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i Java Scriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!

Przygotuj grę, która będzie:

  • oparta na nowoczesnych technologiach
  • zintegrowana z serwisem Facebook
  • dostępna dla setek graczy
  • zaopatrzona w grafikę 3D
  • popularna
Zaistniej na rynku gier komputerowych!

Książka "Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript" - Mario Andres Pagella - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2012 r.