Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 416 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788371976803 |
ISBN: | 83-7197-680-1 |
Data: | 2009-09-07 |
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w profesjonalny sposób.
Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszystkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a zgromadzona wiedza oraz doświadczenie pozwoli na szybkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Książka w szczegółowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice oraz sztuczki w nich zastosowane.
- Poznasz techniki wprawiania w ruch grafiki dwu- i trójwymiarowej.
- Nauczysz się tworzyć grafikę spotykaną w grach typu RTS i FPP.
- Poznasz podstawy szybkiego języka programowania, jakim jest Assembler.
Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" - Piotr Besta - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 416 stron i została wydana w 2002 r.