pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal

Autor książki:

Piotr Besta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2002
Oprawa: miękka
Ilość stron: 416 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788371976803
ISBN: 83-7197-680-1
Data: 2009-09-07
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.

Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w profesjonalny sposób.

Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszystkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a zgromadzona wiedza oraz doświadczenie pozwoli na szybkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Książka w szczegółowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice oraz sztuczki w nich zastosowane.

  • Poznasz techniki wprawiania w ruch grafiki dwu- i trójwymiarowej.
  • Nauczysz się tworzyć grafikę spotykaną w grach typu RTS i FPP.
  • Poznasz podstawy szybkiego języka programowania, jakim jest Assembler.
A po ukończeniu książki śmiało będziesz mógł przystąpić do tworzenia takich gier jak Settlers, Quake, Dune, Star Craft, Descent i im podobnych. Musisz jednak wykazać się niebywałą determinacją i poświęceniem -- i tego między innymi nauczy cię ta książka.

Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" - Piotr Besta - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 416 stron i została wydana w 2002 r.