Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 240x190 mm |
EAN: | 9788383222639 |
ISBN: | 978-83-8322-263-9 |
Data: | 2023-10-17 |
Opis książki:
W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić - nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi - nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona - ta książka jest dla Ciebie!
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną.
ze wstępu
Książka "Tworzenie doświadczeń klientów" - Artur Urbański, Lucyna Dziewa - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2023 r. Cena 51.71 zł. Zapraszamy na zakupy!