pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Tworzenie doświadczeń klientów

Autor książki:

Artur Urbański, Lucyna Dziewa

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 240x190 mm
EAN: 9788383222639
ISBN: 978-83-8322-263-9
Data: 2023-10-17
51.71 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić - nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi - nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona - ta książka jest dla Ciebie!
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.

Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło informacji dla wszystkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną.

ze wstępu

Książka "Tworzenie doświadczeń klientów" - Artur Urbański, Lucyna Dziewa - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2023 r. Cena 51.71 zł. Zapraszamy na zakupy!