Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 380 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788371977060 |
ISBN: | 83-7197-706-9 |
Data: | 2009-09-07 |
Opis książki:
Jeśli można w dwóch słowach napisać, co jest celem niniejszej książki, nasuwa się tylko jedna myśl: DOBRA ZABAWA. Staraj się rozwijać swoje umiejętności, ale nie popadaj we frustrację, jeśli nie uda Ci się zrobić czegoś tak, jak zrobił to któryś z podziwianych przez Ciebie grafików, który zajmuje się modelowaniem postaci od zarania dziejów. Szukaj własnego stylu, własnego miejsca i trwaj w przekonaniu, że eksperymenty z programami 3D doprowadzą Cię do stworzenia znakomitych obrazów.Do kogo adresowana jest książka?
Jeśli zapoznałeś się z powyższymi wskazówkami (i wymyśliłeś już, nad którą z najbardziej nielubianych osób chciałbyś poznęcać się w czasie modelowania), zastanów się przez chwilę, do której z wymienionych niżej grup możesz sam siebie zaliczyć.
Początkujący
Jeżeli dopiero zaczynasz zajmować się modelowaniem trójwymiarowych obiektów i potrzebujesz pomocnej dłoni w zakresie tworzenia postaci, przeczytaj książkę od deski do deski. Poznasz w niej różne techniki modelowania -- od siatek przez metacząstki do powierzchni sklejanych. Choć niektóre z opisanych w książce przykładów mogą wydać Ci się dość trudne, zapoznasz się w nich z możliwościami różnych programów i zawsze będziesz mógł do nich wrócić w przyszłości.
Średnio zaawansowany
Jeśli znasz już podstawy trójwymiarowego modelowania i chciałbyś przejść na wyższy poziom wtajemniczenia, zdecydowanie polecam Ci tę książkę. Szczegółowo opisane ćwiczenia pozwolą Ci zrozumieć tajniki działania programów i zdobyć wiedzę oraz wprawę, które są niezbędne do rozwinięcia własnego warsztatu technik i metod modelowania.
Profesjonalista
W kolejnych rozdziałach książki natkniesz się na wiele cennych wskazówek i sztuczek, które mogą ułatwić Ci codzienną pracę nad modelami. Nawet najbardziej doświadczeni graficy powinni od czasu do czasu korzystać z wiedzy i doświadczenia innych.
Co znajdziesz w książce?
Kolejne rozdziały książki zawierają opisy projektów tworzonych w następujących programach:
- Light Wave 6.0;
- 3D Studio MAX 3.1;
- Hash Animation:Master 2000 (wersja 8.5).
- Organica;
- Amapi 3D v5.1;
- Poser 4.
- World Construction Set;
- Vue d Esprit;
- Bryce 4;
- Amorphium;
- Illusion 1.1;
- Life Forms 3.9 i Mega Mo Caps.
Książka "Tworzenie cyfrowych postaci" - Bill Fleming, Richard H. Schrand - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2002 r.