Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | septem |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 416 s. |
Wymiar: | 180x235 mm |
EAN: | 9788324620357 |
ISBN: | 978-83-246-2035-7 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Planowanie sukcesuBiznesplan to często niedoceniane, a przecież naprawdę potężne narzędzie, dzięki któremu działania Twojej firmy nabiorą tempa i rozmachu, pozwalając Ci obrać kurs wprost na sukces. Ten dokument to precyzyjny schemat działań, wymagający od Ciebie wyznaczenia celów oraz wskazania działań, które zamierzasz podjąć, aby te cele osiągnąć.
Niniejsza książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia biznesplanu. Dzięki pracy, jaką włożysz w jego tworzenie, dowiesz się o swojej firmie tego, czego nigdy wcześniej nie udało Ci się dostrzec, a co pomoże Ci pokonać rynkowych konkurentów. Kieruj się radami specjalistów i przeprowadź dokładną identyfikację swoich mocnych i słabych stron, posiadanych zasobów, słabości i siły.
- Dokładna analiza otoczenia biznesowego oraz rynku.
- Zdobywanie wiedzy o zachowaniach i potrzebach klientów.
- Orientowanie się we wszelkich szczegółach finansowych.
- Ocena perspektyw Twojej firmy i monitorowanie konkurencji.
- Zasady stosowania biznesplanu w praktyce.
Ponadto znajdziesz tu dekalogi: 10 sygnałów, że Twój biznesplan wymaga odświeżenia, 10 pytań dotyczących Twojego biznesplanu
DODATKI SPECJALNE:
- Przykładowy biznesplan
- Pułapki i błędy związane z opracowywaniem biznesplanu
Książka "Tworzenie biznesplanu dla bystrzaków" - Paul Tiffany, Steven D. Peterson - oprawa miękka - Wydawnictwo septem. Książka posiada 416 stron i została wydana w 2009 r.