Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301193225 |
ISBN: | 978-83-0119-322-5 |
Data: | 2017-05-09 |
Opis książki:
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.
Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Nauczysz się, w jaki sposób:
- Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
- Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
- Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
- Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
- Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
- Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
- Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.
Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.
A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
Książka "Twórz własne gry komputerowe w Pythonie" - Al Sweigart - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2017 r. Cena 67.42 zł. Zapraszamy na zakupy!