Twórczość językowa dziecka w teorii i praktyce edukacyjnej
Renata Stawinoga
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 242 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788322727256 |
ISBN: | 978-83-2272-725-6 |
Data: | 2008-02-19 |
Opis książki:
Książka ma charakter teoretyczno-praktyczny. Jej głównym celem jest ukazanie czytelnikowi wieloaspektowego ujęcia problematyki twórczości językowej dziecka wraz z egzemplifikacją o charakterze metodycznym. Autorka w sposób empiryczny zweryfikowała tezę o wpływie programu edukacyjnego, uwzględniającego twórcze zadania językowe, na rozwój zdolności myślenia dywergencyjnego dzieci w młodszym wieku szkolnym. Opracowany i zastosowany przez nią program przyniósł oczekiwane zmiany w zakresie twórczości językowej dzieci o różnym poziomie możliwości intelektualnych i różnym poziomie kreatywności, co jest głównym atutem praktycznym tej publikacji. Ponadto autorka zidentyfikowała wybrane cechy twórczej wypowiedzi językowej uczniów klas II i III oraz wskazała niektóre czynniki warunkujące indywidualny rozwój myślenia dywergencyjnego.
Książka "Twórczość językowa dziecka w teorii i praktyce edukacyjnej" - Renata Stawinoga - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 242 stron i została wydana w 2007 r.