Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 292 s. |
Wymiar: | 135x205 mm |
EAN: | 9788324212620 |
ISBN: | 978-83-242-1262-0 |
Data: | 2011-02-04 |
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom mediasferze mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań Jeana Baudrillarda Marshalla Mc Luhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in. Derricka de Kerckhove
Książka "Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan" - Agnieszka Ogonowska - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 292 stron i została wydana w 2011 r.