Twórcza odwaga. Wyzwól własny twórczy potencjał
Tom Kelley, David Kelley
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 158x233 mm |
EAN: | 9788377469422 |
ISBN: | 978-83-7746-942-2 |
Data: | 2015-04-08 |
Opis książki:
Wnikliwa i fascynująca opowieść o tym, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.
Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. Najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Jednak większość z nas przejawia skłonność do rezygnacji z szaty kreatywności na rzecz "typów twórczych" - tych, którzy malują, rzeźbią, projektują lub piszą, by w ten sposób zarabiać na życie. Zapominamy, że jako dzieci wszyscy byliśmy kreatywni, lepiliśmy figurki z gliny i często używaliśmy kredek. Z czasem wielu z nas zniechęciło się do swoich twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów.
W książce "Twórcza odwaga" bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą.
Opierając się na historiach zaczerpniętych z pracy w IDEO i d.school na Uniwersytecie Stanforda, bracia Kelleyowie pokazują, jak dotrzeć do źródła kreatywności i wyobraźni w trakcie rozwiązywania codziennych problemów. Co więcej, wskazują konkretne strategie służące uwalnianiu tej twórczej iskry.
Jak wyjaśniają, kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie - im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Twórcza odwaga daje impuls do zmieniania świata i inspiruje do połączenia przełomowych pomysłów z działaniem doskonalącym nasze firmy, kariery oraz życie.
Książka "Twórcza odwaga. Wyzwól własny twórczy potencjał" - Tom Kelley, David Kelley - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2015 r.