pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media

Autor książki:

Henk Hoeks, Ewan Lentjes

Dane szczegółowe:
Wydawca: d2d
Rok wyd.: 2017
Oprawa: Zintegrowana
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788394030674
ISBN: 978-83-9403-067-4
Data: 2017-11-20
44.13 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Opis książki:

Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu?
Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój? Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współ­czesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.

Książka "Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media" - Henk Hoeks, Ewan Lentjes - oprawa Zintegrowana - Wydawnictwo d2d. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2017 r. Cena 44.13 zł. Zapraszamy na zakupy!