Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media
Henk Hoeks, Ewan Lentjes
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | d2d |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | Zintegrowana |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788394030674 |
ISBN: | 978-83-9403-067-4 |
Data: | 2017-11-20 |
Opis książki:
Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu?
Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój? Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współczesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.
Książka "Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media" - Henk Hoeks, Ewan Lentjes - oprawa Zintegrowana - Wydawnictwo d2d. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2017 r. Cena 44.13 zł. Zapraszamy na zakupy!