pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Trening twórczości w szkole wyższej

Autor książki:

Krzysztof J. Szmidt

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 236 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9798374051780
ISBN: 83-7405-178-7
Data: 2008-11-14
25.13 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

"Trening twórczości w szkole wyższej” to zbiór artykułów poświęconych różnym aspektom tej formy kształcenia studentów.

Czytelnik znajdzie tu zarówno teksty o charakterze rozpraw teoretycznych, które dotyczą centralnych pojęć związanych z treningiem twórczości, jak i teksty mające charakter relacji z doświadczeń praktycznych w prowadzeniu tej formy kształcenia na różnych kierunkach studiów pedagogicznych i psychologicznych, opisywanych jednak w kontekście określonych teorii treningu.

Książka "Trening twórczości w szkole wyższej" - Krzysztof J. Szmidt (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2005 r. Cena 25.13 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Krzysztof J. Szmidt – Wprowadzenie
Część I. TRENING TWÓRCZOŚCI – TEORIA I PRAKTYKA
Krzysztof J. Szmidt – Dlaczego należy być twórczym? Rozważania o powodach istotnych, uzasadniających sens treningu twórczości
Beatricze Andrzejewska – Twórczość jako cel i metoda kształcenia
Maciej Karwowski – Trening twórczości: rozpoznanie, planowanie, monitorowanie, przewodzenie
Makary K. Stasiak – Prawo studenta Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi do dodatkowej wolności
Część II. TRENING TWÓRCZOŚCI – PRAKTYKA I TEORIA
Krzysztof J. Szmidt – Za dużo, za szybko, za łatwo – podstawowe błędy trenerów twórczości
Dorota Turska – Trening twórczości dla nauczycieli, czyli próba eksmisji ducha profesora Bladaczki
Beata Dyrda – Założenia i ewaluacja zajęć „Kreatywność w pracy nauczyciela i wychowawcy – techniki twórczego rozwiązywania problemów”
Błażej Szymura – Trening twórczego myslenia dla studentów psychologii
Jarosław Orzechowski – Profilowanie treningu twórczości do specyfiki grupy uczestników
Janina Uszyńska-Jarmoc – Trening twórczości: zabawa – refleksja - zmiana
Kamila Witerska – Drama edukacyjna w szkole wyższej
Monika Wróblewska – Efekty treningu twórczości w teorii i praktyce
Wiesław Karolak – Projekt rozwijania zdolności artystycznych osób niepełnosprawnych - „Mario”
Agnieszka Oklińska – Festiwal Twórczości – próba pobudzenia kreatywności łódzkich studentów
Część III. LEKTURY TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE
Marta Galewska – Twórcza inteligencja w szkole - recenzja książki „Creative Intelligence for School”
Monika Modrzejewska-Świgulska – „Inspirujące uderzenia” – recenzja książki Rogera Von Oech „A Whack on the Side of the Head”
O Autorach