Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 158x233 mm |
EAN: | 9788377468371 |
ISBN: | 978-83-7746-837-1 |
Data: | 2014-10-23 |
Opis książki:
SPRAWNA, PEWNA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA Czy zdarzyło ci się żałować: ?dlaczego wtedy tego nie powiedziałem??, ?dlaczego nie zareagowałem w taki sposób??. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód? W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie - często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill Mc Gowan, wybitny ekspert ds. mediów, w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich: Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza. Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać. Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie. Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugie j zaś maksymalnie treściwy. Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem - zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym ? to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.
Książka "Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać" - Bill McGowan, Alisa Bowman - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2014 r.