Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet
Krystyna Doktorowicz
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 2015 s. |
Wymiar: | 215x158 mm |
EAN: | 9788380124080 |
ISBN: | 978-83-8012-408 |
Data: | 2024-09-24 |
Opis książki:
Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują problematykę indywidualnej i społecznej tożsamości w kontekście zmiany jaką kreują współczesne media. Zarówno media masowe, jak i sieciowe podlegające procesom cyfryzacji i konwergencji, oferują doświadczenie znacząco wpływające na procesy budowania tożsamości użytkowników tych mediów. Indywidualni użytkownicy, grupy i ruchy społeczne, instytucje, organizacje społeczne i polityczne nie tylko budują nowe narracje tożsamościowe, ale także zyskują szeroką platformę prezentacji własnej tożsamości i jej komunikacji. Praca prezentuje wybrane problemy badawcze bogatej przestrzeni badawczej, która będzie ulegała poszerzeniu wraz z rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i ich zastosowaniem.
Książka "Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet" - Krystyna Doktorowicz (red.) - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 2015 stron i została wydana w 2015 r. Cena 30.36 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.