Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788324635498 |
ISBN: | 978-83-2463-549-8 |
Data: | 2011-11-28 |
Opis książki:
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Pierwsza częśćSmashing Book" zdobyła wyjątkowe uznanie i popularność, a druga na 100% pobije tamten rekord!
Ta książka to zbiór praktycznych projektów, prześwietlonych pod względem użyteczności, designu i programowania. Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ważną dla każdego projektanta stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobilne. Poznasz zasady, jakich powinni przestrzegać graficy, najlepsze sposoby na przygotowanie prototypów stron WWW oraz możliwości CSS3 w zakresie typografii. Dowiesz się, jak powinien wyglądać porządny sklep internetowy, aby osiągnąć murowany sukces w sieci, oraz jak zachęcić użytkowników do klikania we właściwych (z Twojego punktu widzenia!) miejscach. Zrozumiesz swoich użytkowników, a wygodne rozwiązania, o których wcześniej nawet nie pomyślałeś, nagle staną się dla Ciebie oczywiste! Sięgnij po niekwestionowany autorytet w dziedzinie praktycznego i nowoczesnego podejścia do web designu.
Smashing Book #2. Kultowy podręcznik dla projektantów i twórców stron internetowych! Patroni medialni:Książka "The Smashing Book #2. Edycja polska" - Matt Ward - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2012 r.