pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788361732365
ISBN: 978-83-6173-236-5
Data: 2009-06-15
pozycja niedostępna

Opis książki:

G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób posiadających wybitną umiejętność perswazji - od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. o do Andy ego Grave, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany "Woo" jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów. "Woo" to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach z współpracownikami i klientami.
Pokazuje także, jak menedżerowie korzystają z tej strategii do osiągania celów w swojej codziennej pracy.
Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach z innymi. Twoje "Woo IQ" wynika ze znajomości swoich mocnych stron i korzystania z nich we właściwym czasie z właściwymi ludźmi.
Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować, jesteś bardziej intelektualistą czy praktykiem, odkryjesz, że Woo poprawi twoje umiejętności perswazji w każdym obszarze życia. Być może wolałbyś korzystać z książki Sun Tzu The Art Of War (Sztuka Wojenna) aby pokonać swoich wrogów. Jednak jeżeli wolisz przeciągnąć ich na swoją stronę, wybierz The Art Of Woo.

Książka "The Art of Woo. Inteligentna perswazja w biznesie" - G. Richard Shell, Mario Moussa - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2009 r.