Tytuł książki:
Testy w biznesie. Standardy i praktyka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Towarzystwo Psychologiczne Zarząd Główny |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788360733837 |
ISBN: | 978-83-6073-383-7 |
Data: | 2011-08-29 |
Cena wydawcy: 62.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane stosowaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i wydawców testów z jednej strony, a użytkowników testów - z drugiej. Impulsem do podjęcia inicjatywy spotkania było niewątpliwie uświadomienie sobie, przez wszystkie strony, że rośnie zapotrzebowanie na testy w obszarze biznesu i że powstaje coraz więcej wiążących się z tym problemów, z którymi nie sposób się uporać bez współpracy zainteresowanych środowisk. Fragment Wstępu
Książka "Testy w biznesie. Standardy i praktyka" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Psychologiczne Zarząd Główny. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2011 r.