pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Testy w biznesie. Standardy i praktyka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Towarzystwo Psychologiczne Zarząd Główny
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 156 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788360733837
ISBN: 978-83-6073-383-7
Data: 2011-08-29
Cena wydawcy: 62.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane stosowaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i wydawców testów z jednej strony, a użytkowników testów - z drugiej. Impulsem do podjęcia inicjatywy spotkania było niewątpliwie uświadomienie sobie, przez wszystkie strony, że rośnie zapotrzebowanie na testy w obszarze biznesu i że powstaje coraz więcej wiążących się z tym problemów, z którymi nie sposób się uporać bez współpracy zainteresowanych środowisk. Fragment Wstępu

Książka "Testy w biznesie. Standardy i praktyka" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Psychologiczne Zarząd Główny. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2011 r.