pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 510 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323329091
ISBN: 978-83-2332-909-1
Data: 2010-09-29
80.79 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Autorzy książki - wybitne autorytety w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży - przedstawiają własne, oparte na wieloletnim doświadczeniu ujęcia zaburzeń klinicznych i terapii, odnosząc się do wielu sfer funkcjonowania dziecka: poznawczej, emocjonalnej, behawioralnej i społecznej. W zajmujący sposób opisują ogromne postępy, jakie dokonały się w zakresie terapii dzieci i adolescentów, metody poznawcze terapii poszczególnych zaburzeń oraz obiecujące skutki zastosowania tych metod. Książka ta jest jedną z nielicznych prac integrujących badania i teorię z przykładami klinicznymi. Tym samym wypełnia ona zasadniczą lukę w literaturze szkoleniowej dla psychologów i psychoterapeutów.
dr Alan E. Kazdin, Wydział Medyczny Uniwersytetu Yale Niezwykle wartościowe dzieło napisane przez znanych i cenionych badaczy. Szczegółowy opis interwencji terapeutycznych u dzieci z zaburzeniami internalizacyjnymi, eksternalizacyjnymi i innymi poważnymi problemami oraz staranne rozważenie kwestii związanych z rozwojem i procesem terapii czynią z tej książki znakomite źródło wiedzy dla studentów i zawodowych terapeutów.
dr John R. Weisz, Judge Baker Children s Center, Uniwersytet Harvarda Książka prezentuje niezbędną teorię i praktyczne narzędzia dla wszystkich specjalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego pracujących z dziećmi i ich rodzinami, w tym dla psychologów klinicznych i szkolnych, pracowników społecznych, terapeutów rodzinnych i psychiatrów.

Książka "Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 510 stron i została wydana w 2014 r. Cena 80.79 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.