pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teorie mediów

Autor książki:

Dieter Mersch

Dane szczegółowe:
Wydawca: Sic
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 130x200 mm
EAN: 9788360457894
ISBN: 978-83-60457-89-4
Data: 2010-03-02
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar - badają medialno-techniczne podstawy kultury zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o mediację rozumianą jako pośredniczenie przekazywanie przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniejsze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie - jak dowodzi Mersch - teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze a nawet swego rodzaju filozofii.

Książka "Teorie mediów" - Dieter Mersch - oprawa miękka - Wydawnictwo Sic. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2010 r.