Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Sic |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 130x200 mm |
EAN: | 9788360457894 |
ISBN: | 978-83-60457-89-4 |
Data: | 2010-03-02 |
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar - badają medialno-techniczne podstawy kultury zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o mediację rozumianą jako pośredniczenie przekazywanie przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniejsze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie - jak dowodzi Mersch - teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze a nawet swego rodzaju filozofii.
Książka "Teorie mediów" - Dieter Mersch - oprawa miękka - Wydawnictwo Sic. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2010 r.