pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Teorie komunikowania masowego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 484 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788323322658
ISBN: 9787-83-233-2265-8
Data: 2007-06-22
Cena wydawcy: 51.45 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Obszerne opracowanie poświęcone komunikowaniu masowemu we wszystkich najważniejszych sferach: politycznej, międzykulturowej, instytucjonalnej i innych.

Autorzy w interesujący i przystępny sposób przedstawiają teorie propagandy i komunikowania masowego, narodziny przemysłów medialnych oraz społeczeństwa masowego i kultury masowej, metodologię badań nad skutecznością mediów, publiczność mediów masowych, a także nowe trendy w naukach o komunikacji. Teorie komunikowania masowego obejmują nie tylko rozległą problematykę z dziedziny teorii komunikacji, lecz także z zakresu socjologii kultury, antropologii, filozofii politycznej i stosunków międzynarodowych, a nawet historii.

Ten doskonały podręcznik, przeznaczony jest głównie dla studentów dziennikarstwa i nauk o komunikacji, ale zainteresuje także słuchaczy innych kierunków humanistycznych i społecznych.
Prof. dr hab. Krzysztof Krzysztofek

Książka "Teorie komunikowania masowego" - Stanley J. Baran, Dennis K. Davis - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 484 stron i została wydana w 2007 r.