Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 484 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788323322658 |
ISBN: | 9787-83-233-2265-8 |
Data: | 2007-06-22 |
Opis książki:
Obszerne opracowanie poświęcone komunikowaniu masowemu we wszystkich najważniejszych sferach: politycznej, międzykulturowej, instytucjonalnej i innych. Autorzy w interesujący i przystępny sposób przedstawiają teorie propagandy i komunikowania masowego, narodziny przemysłów medialnych oraz społeczeństwa masowego i kultury masowej, metodologię badań nad skutecznością mediów, publiczność mediów masowych, a także nowe trendy w naukach o komunikacji. Teorie komunikowania masowego obejmują nie tylko rozległą problematykę z dziedziny teorii komunikacji, lecz także z zakresu socjologii kultury, antropologii, filozofii politycznej i stosunków międzynarodowych, a nawet historii.
Ten doskonały podręcznik, przeznaczony jest głównie dla studentów dziennikarstwa i nauk o komunikacji, ale zainteresuje także słuchaczy innych kierunków humanistycznych i społecznych.
Prof. dr hab. Krzysztof Krzysztofek
Książka "Teorie komunikowania masowego" - Stanley J. Baran, Dennis K. Davis - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 484 stron i została wydana w 2007 r.