pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teorie komunikacji i mediów. Tom 8. Horyzonty komunikacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788379771912
ISBN: 978-83-7977-191-2
Data: 2016-06-23
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej teorii komunikacji, dostosowanej do aktualnego stanu wiedzy, wiedzy nie tylko dotyczącej samej komunikacji i jej wyznaczników teoretycznych, ale również - szerzej - miejsca tego pola eksploracji badawczej wśród innych nauk, nauk pokrewnych zbliżonych do badań językowych, a także ogólnie - teorii systemów i dyskursów w ich odniesieniach do komunikacji społecznej, elementem której język i jego produkty jako system znaków służących komunikacji wraz z jego realizacjami właśnie są. Książka pokazuje szerokie pole możliwych zastosowań metod i perspektyw badawczych w dziedzinie komunikacji.

Książka "Teorie komunikacji i mediów. Tom 8. Horyzonty komunikacji" - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2016 r.