Teorie komunikacji i mediów. Tom 8. Horyzonty komunikacji
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atut |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 258 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788379771912 |
ISBN: | 978-83-7977-191-2 |
Data: | 2016-06-23 |
Opis książki:
Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej teorii komunikacji, dostosowanej do aktualnego stanu wiedzy, wiedzy nie tylko dotyczącej samej komunikacji i jej wyznaczników teoretycznych, ale również - szerzej - miejsca tego pola eksploracji badawczej wśród innych nauk, nauk pokrewnych zbliżonych do badań językowych, a także ogólnie - teorii systemów i dyskursów w ich odniesieniach do komunikacji społecznej, elementem której język i jego produkty jako system znaków służących komunikacji wraz z jego realizacjami właśnie są. Książka pokazuje szerokie pole możliwych zastosowań metod i perspektyw badawczych w dziedzinie komunikacji.
Książka "Teorie komunikacji i mediów. Tom 8. Horyzonty komunikacji" - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2016 r.