Teorie komunikacji i mediów. Tom 7
Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atut |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788379770625 |
ISBN: | 978-83-7977-062-5 |
Data: | 2015-02-24 |
Opis książki:
Na tom składają się rozprawy badaczy mediów kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych m.in. Wrocławia Lublina Torunia Szczecina. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne teorii komunikacji wizualnej public relations filozofii dziennikarstwa etyki rywalizacji o medialnego odbiorcę mediatyzacji terroryzmu gier komputerowych narracji transmedialnej z pozycji polskiego obserwatora. Mimo tej różnorodności tematycznej zawarte w książce artykuły logicznie się układają w całość tematyczną i wzajemnie uzupełniają. Zaletą publikacji jest to że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny przywołują najnowsze badania i dyskusje wyciągają ciekawe wnioski które inspirują do przemyśleń. Kazimierz Wolny-Zmorzyński
Książka "Teorie komunikacji i mediów. Tom 7" - Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2014 r. Cena 41.58 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.