pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teorie komunikacji i mediów. Tom 7

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788379770625
ISBN: 978-83-7977-062-5
Data: 2015-02-24
41.58 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Na tom składają się rozprawy badaczy mediów kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych m.in. Wrocławia Lublina Torunia Szczecina. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne teorii komunikacji wizualnej public relations filozofii dziennikarstwa etyki rywalizacji o medialnego odbiorcę mediatyzacji terroryzmu gier komputerowych narracji transmedialnej z pozycji polskiego obserwatora. Mimo tej różnorodności tematycznej zawarte w książce artykuły logicznie się układają w całość tematyczną i wzajemnie uzupełniają. Zaletą publikacji jest to że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny przywołują najnowsze badania i dyskusje wyciągają ciekawe wnioski które inspirują do przemyśleń. Kazimierz Wolny-Zmorzyński

Książka "Teorie komunikacji i mediów. Tom 7" - Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2014 r. Cena 41.58 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.