pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Teorie komunikacji i mediów cz. 4

Dane szczegółowe:
Wydawca: Atut
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 385 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788374327770
ISBN: 978-83-7432-777-0
Data: 2011-12-12
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnej Jacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczego Marek Jeziński - Teledysk muzyczny jako forma komunikacji Paweł Gregorczyk - Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnych Rafał Zimny - O medialnej debacie publicznej na przykładzie sporu o krzyż pod Pałacem Prezydenckim (lipiec-wrzesień 2010) Katarzyna Niemyska - Wizerunek Jana Pawła II Agnieszka Sekułowicz - Prasa drukowana a prasa on-line we Włoszech

Książka "Teorie komunikacji i mediów cz. 4" - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 385 stron i została wydana w 2011 r.