Tytuł książki:
Teorie komunikacji i mediów cz. 4
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atut |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 385 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788374327770 |
ISBN: | 978-83-7432-777-0 |
Data: | 2011-12-12 |
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnej Jacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczego Marek Jeziński - Teledysk muzyczny jako forma komunikacji Paweł Gregorczyk - Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnych Rafał Zimny - O medialnej debacie publicznej na przykładzie sporu o krzyż pod Pałacem Prezydenckim (lipiec-wrzesień 2010) Katarzyna Niemyska - Wizerunek Jana Pawła II Agnieszka Sekułowicz - Prasa drukowana a prasa on-line we Włoszech
Książka "Teorie komunikacji i mediów cz. 4" - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 385 stron i została wydana w 2011 r.